Vrácení zboží, reklamace
ADRESA PRO ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Reklamované zboží nebo zboží, které chcete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupení od smlouvy), posílejte Českou poštou doporučeně na adresu:
BONAVELA s.r.o.
P.O.BOX 31
627 00 Brno
Zásilku neposílejte na dobírku (v takovém případě nebude převzata).
Budeme rádi, když nás před odesláním zásilky budete informovat telefonicky nebo e-mailem: info@detske-sperky.eu
Prosíme také o sdělení čísla zásilky, kterou jste nám odeslali.
ZPŮSOBY UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, můžete uplatnit reklamaci písemně na výše uvedené adrese obchodu. Oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu a podrobný popis závady.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Po obdržení oznámení o závadách budete e-mailem obratem informováni o následném postupu a průběhu reklamace. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny.
KDY NELZE ZBOŽÍ REKLAMOVAT
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady způsobené nevhodným zacházením či na vady vzniklé chemickým působením, např. při neodborném čištění šperků.
KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT
Vrátit zboží nelze v případě zakázkové výroby, tzn. je-li zboží vyrobené individuálně na přání zákazníka (například šperk či jiný výrobek s rytinou).
Informace o zakázkové výrobě zde.
DALŠÍ INFORMACE
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Záznamy nebyly nalezeny...