Vrácení zboží, reklamace

  

ADRESA PRO ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

 

Reklamované zboží nebo zboží, které chcete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupení od smlouvy), posílejte Českou poštou doporučeně na adresu:

BONAVELA s.r.o.

P.O.BOX 31

627 00  Brno

 

Zásilku neposílejte na dobírku (v takovém případě nebude převzata).

Budeme rádi, když nás před odesláním zásilky budete informovat telefonicky nebo e-mailem: info@detske-sperky.eu

Prosíme také o sdělení čísla zásilky, kterou jste nám odeslali. 

 

ZPŮSOBY UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, můžete uplatnit reklamaci písemně na výše uvedené adrese obchodu. Oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu a podrobný popis závady. 

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Po obdržení oznámení o závadách budete e-mailem obratem informováni o následném postupu a průběhu reklamace. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. 

 

KDY NELZE ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady způsobené nevhodným zacházením či na vady vzniklé chemickým působením, např. při neodborném čištění šperků.

 

KDY NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT

Vrátit zboží nelze v případě zakázkové výroby, tzn. je-li zboží vyrobené individuálně na přání zákazníka (například šperk či jiný výrobek s rytinou).

Informace o zakázkové výrobě zde.

 

 

DALŠÍ INFORMACE   

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

 

Záznamy nebyly nalezeny...