Jak zboží reklamovat

 

ADRESA PRO ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Reklamované zboží posílejte na adresu:

BONAVELA s.r.o.

P.O.BOX 31

627 00  Brno

 

  • Zásilku pošlete Českou poštou jako doporučenou zásilku
  • Zásilku neposílejte na dobírku (v takovém případě nebude převzata).
  • Budeme rádi, když nás před odesláním zásilky budete informovat telefonicky nebo e-mailem: info@detske-sperky.eu
  • Prosíme také o sdělení čísla zásilky, kterou jste nám odeslali. 

 

ZPŮSOBY UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

  • Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu. Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, můžete uplatnit reklamaci písemně na výše uvedené adrese obchodu.
  • Oznámení o závadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu a podrobný popis závady. 

Můžete použít formulář:  Reklamace zboží 

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Po obdržení oznámení o závadách budete e-mailem obratem informováni o následném postupu a průběhu reklamace. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v ČR bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. 

 

KDY NELZE ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na vady způsobené nevhodným zacházením či na vady vzniklé chemickým působením, např. při neodborném čištění šperků.

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY